הכרויות כסף

זוכרים, רק לפני כמה שנים, הכרויות ברשת היה דבר שאנשים עשו אבל דיברו על זה לעיתים רחוקות. אבל כיום אתרי הכרויות זה תחום ענק שכולם מכירים. יש פרסומות ברדיו, בטלוויזיה וכמובן כל האינטרנט מופצץ פרסומות שמבקשות "לחץ כאן" כדי למצוא בת זוג באזור שלך. יש אפילו שלטי חוצות בכבישים שמבקשים מרווקים להירשם ולמצוא אהבה. אבל עד כמה הכרויות אונליין משפיעים עול עולם הדייטים?

משפיעים ובכלל לא מעט. בכל שנה יש אלפי חתונות של אנשים שהכירו באתרי הכרויות ולפי סטטיסטיקה אמריקאית, כ-20 מליון איש נכנסים מדי חודש לאתרי הכרויות. הרבה מהם נכנסים ובודקים אתרי הכרויות שונים. ואם אתם יזמים שרוצים לפרסם משהו, לא תרצו לפרסם באתרים שבהם יש תנועה?
טוב, אז הרבה אנשים נכנסים לאתרי הכרויות. אז מה? רווח ממודעות שפורסמו באתרי הכרויות בשנה האחרונה היה מעל 700 מליון דולר. וזה לא מעט כסף לתעשייה הזאת. ואם יש להם כל הרבה כסף מהפרסום, הם גם משקיעים בפרסום שלהם ומנסים להביא עוד יותר גולשים אליהם.

יש אתרי הכרויות שטוענים שיש להם מילוני חברים רשומים ואם אתם רוצים למצוא אהבה, איפה תלכו? לאתר שכמעט אין בו אנשים או לאתר שיש בו מיליונים?
ערך של אתרי הכרויות כל כך גבוה שרשת של כמה אתרים אמריקאיים נמכרה במחיר של מיליארד דולר. משקיעים האלו בטח יודעים שאתרי הכרויות לא הולכים לשום מקום, בין אם אנשים מסורתיים אוהבים את זה או לא. תעשיית הכרויות ברשת תמשיך לגדול, כמו שהיא עשתה בעשור האחרון.